ОСНОВНА ШКОЛА “ВОЈВОДА СТЕПА“ ЛИПОЛИСТ
Карађорђева број 1, 15305 Липолист
Јавна набавка пелета за 2022. годину
ОСНОВНА ШКОЛА “ВОЈВОДА СТЕПА“ ЛИПОЛИСТ
Карађорђева број 1, 15305 Липолист
ЈАВНА НАБАВКА – УГАЉ СУШЕНИ ЛИГНИТ комад-коцка
ЈАВНА НАБАКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ
ЈАВНА НАБАВКА бр. 01/2020
ЈУН 2020. године
I ОПШТИ ПОДАЦИ О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ
1. Предмет јавне набавке
Предмет јавне набавке бр. 01/2020 су добра: УГАЉ СУШЕНИ ЛИГНИТкомад-коцка .
Назив и ознака из општег речника набавке: угаљ-09111100.
2.Партије
Јавна набавка није обликована по партијама. |
II ВРСТА, ТЕХНИЧКЕ КАРАКТЕРИСТИКЕ (СПЕЦИФИКАЦИЈЕ), КВАЛИТЕТ, КОЛИЧИНА И ОПИС ДОБАРА, РАДОВА ИЛИ УСЛУГА, НАЧИН СПРОВОЂЕЊА КОНТРОЛЕ И ОБЕЗБЕЂИВАЊА ГАРАНЦИЈЕ КВАЛИТЕТА, РОК ИЗВРШЕЊА ИЛИ ИСПОРУКЕ ДОБАРА, ЕВЕНТУАЛНЕ ДОДАТНЕ УСЛУГЕ И СЛ.
ТЕХНИЧКЕ КАРАКТЕРИСТИКЕ:
УГАЉ СУШЕНИ ЛИГНИТ комад-коцка :
Горња калорична вредност минимум – 19000КЈ/КГ
Доња калорична вредност минимум- 18000КЈ/КГ
Пепео до 9,5%
Укупни сумпор до 0,8%
Укупна влага до 21%
Доказ: Сертификат/Извештај о испитивању квалитета угља издат од стране акредитоване лабораторије, чиме се доказује усаглашеност понуде са наведеним техничким карактеристикама, као и копија сертификата надлежног акредитационог тела за акредитовану лабораторију .
Рб. | Назив производа | ЈМ | Количина | Цена по јединици мере | Цена за укупну количину | ||
Без ПДВ-а | Са ПДВ-ом | Без ПДВ-а | Са ПДВ-ом | ||||
1. | УГАЉ СУШЕНИ ЛИГНИТ комад-коцка | t | 90 |
Начин испоруке: Испорука угља ће се вршити у седишту Понуђача или његовим организационим целинама, Франко утоварно место понуђача у превозно средство наручиоца.
Сукцесивно, према захтеву Наручиоца којим ће се прецизирати време испоруке као и количина добара коју захтева, у складу са потребама Наручиоца.
III УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ ИЗ ЧЛ. 75. И 76. ЗЈН И УПУТСТВО КАКО СЕ ДОКАЗУЈЕ ИСПУЊЕНОСТ ТИХ УСЛОВА
ОБАВЕЗНИ УСЛОВИ
Право на учешће у поступку предметне јавне набавке има понуђач који испуњава обавезне услове за учешће, дефинисане чланом 75. ЗЈН, а испуњеност обавезних услова за учешће у поступку предметне јавне набавке, понуђач доказује на начин дефинисан у следећој табели, и то:
Р.бр | ОБАВЕЗНИ УСЛОВИ | НАЧИН ДОКАЗИВАЊА |
1. | Да је регистрован код надлежног органа, односно уписан у одговарајући регистар (чл. 75. ст. 1. тач. 1) ЗЈН); | ИЗЈАВА (Образац 5. у поглављу V ове конкурсне документације), којом понуђач под пуном материјалном и кривичном одговорношћу потврђује да испуњава услове за учешће у поступку јавне набавке из чл. 75. ст. 1. тач. 1) до 4) и став 2. ЗЈН, дефинисане овом конкурсном документацијом |
2. | Да он и његов законски заступник није осуђиван за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, да није осуђиван за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре (чл. 75. ст. 1. тач. 2) ЗЈН); | |
3. | Да је измирио доспеле порезе, доприносе и друге јавне дажбине у складу са прописима Републике Србије или стране државе када има седиште на њеној територији (чл. 75. ст. 1. тач. 4) ЗЈН); | |
4. | Да је поштовао обавезе које произлазе из важећих прописа о заштити на раду, запошљавању и условима рада, заштити животне средине, као и да нема забрану обављања делатности која је на снази у време. подношења понуде (чл. 75. ст. 2. ЗЈН). |
ДОДАТНИ УСЛОВИ
Понуђач који учествује у поступку предметне јавне набавке мора испунити додатне услове за учешће у поступку јавне набавке, дефинисане овом конкурсном документацијом, а испуњеност додатних услова понуђач доказује на начин дефинисан у наредној табели, и то:
Р.бр. | ДОДАТНИ УСЛОВИ | НАЧИН ДОКАЗИВАЊА |
1. | ФИНАНСИЈСКИ КАПАЦИТЕТ | ИЗЈАВА (Образац 5. у поглављу V ове конкурсне документације), којом понуђач под пуном материјалном и кривичном одговорношћу потврђује да испуњава додатне услове за учешће у поступку јавне набавке из чл. 76. ЗЈН, дефинисане овом конкурсном документацијом. |
Остварени пословни приходи –најмање 3.000.000,00 динара ( Позиција I Биланса успеха) у претходне три обрачунске године-збирно. | ||
2. | ПОСЛОВНИ КАПАЦИТЕТ | |
Најмање три купца односно наручилаца сушеног угља у претходне три године ( ако се један купац односно наручилац јавља у све три године, рачуна се као број купаца односно наручилаца три). | ||
3. | ТЕХНИЧКИ КАПАЦИТЕТ | |
Понуђач мора располагати најмање са једним пословним простором (сопственим или изнајмљеним ), са једним магацинским простором (сопственим или изнајмљеним). | ||
4. | КАДРОВСКИ КАПАЦИТЕТ | |
Најмање 5 запослених који ће бити одговорни за извршење уговора. |
УПУТСТВО КАКО СЕ ДОКАЗУЈЕ ИСПУЊЕНОСТ УСЛОВА
- Испуњеност обавезних услова за учешће у поступку предметне јавне набавке наведних у табеларном приказу обавезних услова под редним бројем 1, 2, 3 и 4. и додатних услова за учешће у поступку предметне јавне набавке наведних у табеларном приказу додатних услова под редним бројем 1, 2, 3. и 4, у складу са чл. 77. ст. 4. ЗЈН, понуђач доказује достављањем ИЗЈАВЕ (Образац 5. у поглављу V ове конкурсне документације), којом под пуном материјалном и кривичном одговорношћу потврђује да испуњава услове за учешће у поступку јавне набавке из чл. 75. ст. 1. тач. 1) до 4), чл. 75. ст. 2. и чл. 76. ЗЈН, дефинисане овом конкурсном документацијом.
- Уколико понуђач подноси понуду са подизвођачем, у складу са чланом 80. ЗЈН, подизвођач мора да испуњава обавезне услове из члана 75. став 1. тач. 1) до 4) ЗЈН. У том случају понуђач је дужан да за подизвођача достави ИЗЈАВУ подизвођача (Образац 6. у поглављу V ове конкурсне документације), потписану од стране овлашћеног лица подизвођача.
- Уколико понуду подноси група понуђача, сваки понуђач из групе понуђача мора да испуни обавезне услове из члана 75. став 1. тач. 1) до 4) ЗЈН, а додатне услове испуњавају заједно. У том случају ИЗЈАВА (Образац 5. у поглављу V ове конкурсне документације), мора бити потписана од стране овлашћеног лица сваког понуђача из групе понуђача.
- Понуђач је дужан да без одлагања писмено обавести наручиоца о било којој промени у вези са испуњеношћу услова из поступка јавне набавке, која наступи до доношења одлуке, односно закључења уговора, односно током важења уговора о јавној набавци и да је документује на прописани начин.
- Наручилац може пре доношења одлуке о додели уговора да затражи од понуђача, чија је понуда оцењена као најповољнија, да достави копију доказа о испуњености услова, а може и да затражи на увид оригинал или оверену копију свих или појединих доказа о испуњености услова. Ако понуђач у остављеном, примереном року који не може бити краћи од пет дана, не достави тражене доказе, наручилац ће његову понуду одбити као неприхватљиву.
Уколико наручилац буде захтевао достављање доказа о испуњености обавезних и додатних услова за учешће у поступку предметне јавне набавке (свих или појединих доказа о испуњености услова), понуђач ће бити дужан да достави:
- ОБАВЕЗНИ УСЛОВИ
- Чл. 75. ст. 1. тач. 1) ЗЈН, услов под редним бројем 1. наведен у табеларном приказу обавезних услова – Доказ:
Правна лица: Извод из регистра Агенције за привредне регистре, односно извод из регистра надлежног привредног суда;
Предузетници: Извод из регистра Агенције за привредне регистре,, односно извод из одговарајућег регистра.
- Чл. 75. ст. 1. тач. 2) ЗЈН, услов под редним бројем 2. наведен у табеларном приказу обавезних услова – Доказ:
Правна лица: 1) Извод из казнене евиденције, односно уверењe основног суда на чијем подручју се налази седиште домаћег правног лица, односно седиште представништва или огранка страног правног лица, којим се потврђује да правно лице није осуђивано за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре.Напомена: Уколико уверење Основног суда не обухвата податке из казнене евиденције за кривична дела која су у надлежности редовног кривичног одељења Вишег суда, потребно је поред уверења Основног суда доставити И УВЕРЕЊЕ ВИШЕГ СУДА на чијем подручју је седиште домаћег правног лица, односно седиште представништва или огранка страног правног лица, којом се потврђује да правно лице није осуђивано за кривична дела против привреде и кривично дело примања мита; 2) Извод из казнене евиденције Посебног одељења за организовани криминал Вишег суда у Београду, којим се потврђује да правно лице није осуђивано за неко од кривичних дела организованог криминала; 3) Извод из казнене евиденције, односно уверење надлежне полицијске управе МУП-а, којим се потврђује да законски заступник понуђача није осуђиван за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре и неко од кривичних дела организованог криминала (захтев се може поднети према месту рођења или према месту пребивалишта законског заступника). Уколико понуђач има више зсконских заступника дужан је да достави доказ за сваког од њих.
Предузетници и физичка лица: Извод из казнене евиденције, односно уверење надлежне полицијске управе МУП-а, којим се потврђује да није осуђиван за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, да није осуђиван за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре (захтев се може поднети према месту рођења или према месту пребивалишта).
Докази не могу бити старији од два месеца пре отварања понуда.
- Чл. 75. ст. 1. тач. 4) ЗЈН, услов под редним бројем 3. наведен у табеларном приказу обавезних услова – Доказ:
Уверење Пореске управе Министарства финансија да је измирио доспеле порезе и доприносе и уверење надлежне управе локалне самоуправе да је измирио обавезе по основу изворних локалних јавних прихода или потврду надлежног органа да се понуђач налази у поступку приватизације.
Докази не могу бити старији од два месеца пре отварања понуда.
- ДОДАТНИ УСЛОВИ
- Финансијски капацитет, услов под редним бројем 1. наведен у табеларном приказу додатних услова – Доказ:
Позиција I Биланса успеха којом се доказује пословни приход од 3.000.000,00 динара за претходне три обрачунске године –збирно.
- Пословни капацитет, услов под редним бројем 2. наведен у табеларном приказу додатних услова – Доказ:
Списак испоручених добара са износима, датумима и листама купаца односно наручилаца за претходне три године.
- Технички капацитет, услов под редним бројем 3. наведен у табеларном приказу додатних услова – Доказ:
Изјава о располагању пословним и магацинским простором.
- Кадровски капацитет, услов под редним бројем 4. наведен у табеларном приказу додатних услова – Доказ:
Изјава о броју запослених који ће бити одговорни за извршење уговора.
Понуђачи који су регистровани у Регистру понуђача који води Агенција за привредне регистре не достављају доказе о испуњености услова из члана 75. став 1. тачке 1) до 4) ЗЈН, сходно чл. 78. ЗЈН.
Понуђач није дужан да доставља доказе који су јавно доступни на интернет страницама надлежних органа, и то:
- Доказ из члана 75. став 1 тачка 1. ЗЈН понуђачи кoји су регистровани у регистру који води Агенција за привредне регистре не морају да доставе, јер је јавно доступан на интернет страници Агенције за привредне регистре- www. Apr.gov.rs)
Уколико је доказ о испуњености услова електронски документ, понуђач доставља копију електронског документа у писаном облику, у складу са законом којим се уређује електронски документ.
Ако се у држави у којој понуђач има седиште не издају тражени докази, понуђач може, уместо доказа, приложити своју писану изјаву, дату под кривичном и материјалном одговорношћу оверену пред судским или управним органом, јавним бележником или другим надлежним органом те државе.
Ако понуђач има седиште у другој држави, наручилац може да провери да ли су документи којима понуђач доказује испуњеност тражених услова издати од стране надлежних органа те државе.
IV КРИТЕРИЈУМ ЗА ИЗБОР НАЈПОВОЉНИЈЕ ПОНУДЕ
- Критеријум за доделу уговора:
Избор најповољније понуде наручилац ће извршити применом критеријума ,,најнижа понуђена цена“. Приликом оцене понуда као релевантна узимаће се укупна понуђена цена без ПДВ-а.
- Елементи критеријума, односно начин на основу којих ће наручилац извршити доделу уговора у ситуацији када постоје две или више понуда са истом понуђеном ценом
Уколико две или више понуда имају исту најнижу понуђену цену, као најповољнија биће изабрана понуда оног понуђача који је први предао понуду.
V ОБРАСЦИ КОЈИ ЧИНЕ САСТАВНИ ДЕО ПОНУДЕ
Саставни део понуде чине следећи обрасци:
- Образац понуде (Образац 1);
- Образац структуре понуђене цене, са упутством како да се попуни (Образац 2);
- Образац трошкова припреме понуде (Образац 3);
- Образац изјаве о независној понуди (Образац 4);
- Образац изјаве понуђача о испуњености услова за учешће у поступку јавне набавке – чл. 75. и 76. ЗЈН, наведених овом конкурсном докумнтацијом, (Образац 5);
- Образац изјаве подизвођача о испуњености услова за учешће у поступку јавне набавке – чл. 75. ЗЈН, наведених овом конкурсном документацијом (Образац 6).
(ОБРАЗАЦ 1)
ОБРАЗАЦ ПОНУДЕ
Понуда бр ________________ од __________________ за јавну набавку УГЉА СУШЕНИ ЛИГНИТ комад-коцка, ЈН број 01/2020.
1)ОПШТИ ПОДАЦИ О ПОНУЂАЧУ
Назив понуђача: | |
Адреса понуђача: | |
Матични број понуђача: | |
Порески идентификациони број понуђача (ПИБ): | |
Име особе за контакт: | |
Електронска адреса понуђача (e–mail): | |
Телефон: | |
Телефакс: | |
Број рачуна понуђача и назив банке: | |
Лице овлашћено за потписивање уговора |
2) ПОНУДУ ПОДНОСИ:
А) САМОСТАЛНО |
Б) СА ПОДИЗВОЂАЧЕМ |
В) КАО ЗАЈЕДНИЧКУ ПОНУДУ |
Напомена: заокружити начин подношења понуде и уписати податке о подизвођачу, уколико се понуда подноси са подизвођачем, односно податке о свим учесницима заједничке понуде, уколико понуду подноси група понуђача
3) ПОДАЦИ О ПОДИЗВОЂАЧУ
1) | Назив подизвођача: | |
Адреса: | ||
Матични број: | ||
Порески идентификациони број: | ||
Име особе за контакт: | ||
Проценат укупне вредности набавке који ће извршити подизвођач: | ||
Део предмета набавке који ће извршити подизвођач: | ||
2) | Назив подизвођача: | |
Адреса: | ||
Матични број: | ||
Порески идентификациони број: | ||
Име особе за контакт: | ||
Проценат укупне вредности набавке који ће извршити подизвођач: | ||
Део предмета набавке који ће извршити подизвођач: |
Напомена:
Табелу „Подаци о подизвођачу“ попуњавају само они понуђачи који подносе понуду са подизвођачем, а уколико има већи број подизвођача од места предвиђених у табели, потребно је да се наведени образац копира у довољном броју примерака, да се попуни и достави за сваког подизвођача.
4) ПОДАЦИ О УЧЕСНИКУ У ЗАЈЕДНИЧКОЈ ПОНУДИ
1) | Назив учесника у заједничкој понуди: | |
Адреса: | ||
Матични број: | ||
Порески идентификациони број: | ||
Име особе за контакт: | ||
2) | Назив учесника у заједничкој понуди: | |
Адреса: | ||
Матични број: | ||
Порески идентификациони број: | ||
Име особе за контакт: | ||
3) | Назив учесника у заједничкој понуди: | |
Адреса: | ||
Матични број: | ||
Порески идентификациони број: | ||
Име особе за контакт: |
Напомена:
Табелу „Подаци о учеснику у заједничкој понуди“ попуњавају само они понуђачи који подносе заједничку понуду, а уколико има већи број учесника у заједничкој понуди од места предвиђених у табели, потребно је да се наведени образац копира у довољном броју примерака, да се попуни и достави за сваког понуђача који је учесник у заједничкој понуди.
5) ОПИС ПРЕДМЕТА НАБАВКЕ– УГАЉ СУШЕНИ ЛИГНИТ комад-коцка
Укупна цена без ПДВ-а | |
Укупна цена са ПДВ-ом | |
Рок и начин плаћања | |
Рок важења понуде | |
Рок испоруке | |
Начин испоруке |
Датум Понуђач
_____________________________ ________________________________
Напомене:
Образац понуде понуђач мора да попуни и потпише, чиме потврђује да су тачни подаци који су у обрасцу понуде наведени. Уколико понуђачи подносе заједничку понуду, група понуђача може да се определи да образац понуде потписују сви понуђачи из групе понуђача или група понуђача може да одреди једног понуђача из групе који ће попунити и потписати образац понуде.
Уколико је предмет јавне набавке обликован у више партија, понуђачи ће попуњавати образац понуде за сваку партију посебно.
(ОБРАЗАЦ 2)
ОБРАЗАЦ СТРУКТУРЕ ЦЕНЕ СА УПУТСТВОМ КАКО ДА СЕ ПОПУНИ
Предмет ЈН | Количина | Јединична цена без ПДВ-а | Јединична цена са ПДВ-ом | Укупна цена без ПДВ-а | Укупна цена са ПДВ-ом |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 (2×3) | 6 (2×4) |
УГАЉ СУШЕНИ ЛИГНИТ комад-коцка | 90 t |
Упутство за попуњавање обрасца структуре цене:
Понуђач треба да попуни образац структуре цене на следећи начин:
- у колону 3. уписати колико износи јединична цена без ПДВ-а, за предмет јавне набавке;
- у колону 4. уписати колико износи јединична цена са ПДВ-ом, за предмет јавне набавке;
- у колону 5. уписати укупна цена без ПДВ-а за тражени предмет јавне набавке и то тако што ће помножити јединичну цену без ПДВ-а (наведену у колони 3.) са траженим количинама (које су наведене у колони 2.);
- у колону 6. уписати колико износи укупна цена са ПДВ-ом за тражени предмет јавне набавке и то тако што ће помножити јединичну цену са ПДВ-ом (наведену у колони 4.) са траженим количинама (које су наведене у колони 2.).
Датум: | Потпис понуђача | |
(ОБРАЗАЦ 3)
ОБРАЗАЦ ТРОШКОВА ПРИПРЕМЕ ПОНУДЕ
У складу са чланом 88. став 1. ЗЈН, понуђач ____________________ [навести назив понуђача], доставља укупан износ и структуру трошкова припремања понуде, како следи у табели:
ВРСТА ТРОШКА | ИЗНОС ТРОШКА У РСД |
УКУПАН ИЗНОС ТРОШКОВА ПРИПРЕМАЊА ПОНУДЕ |
Трошкове припреме и подношења понуде сноси искључиво понуђач и не може тражити од наручиоца накнаду трошкова.
Ако је поступак јавне набавке обустављен из разлога који су на страни наручиоца, наручилац је дужан да понуђачу надокнади трошкове израде узорка или модела, ако су израђени у складу са техничким спецификацијама наручиоца и трошкове прибављања средства обезбеђења, под условом да је понуђач тражио накнаду тих трошкова у својој понуди.
Напомена: достављање овог обрасца није обавезно.
Датум: | Потпис понуђача | |
(ОБРАЗАЦ 4)
ОБРАЗАЦ ИЗЈАВЕ О НЕЗАВИСНОЈ ПОНУДИ
У складу са чланом 26. ЗЈН, ________________________________________,
(Назив понуђача)
даје:
ИЗЈАВУ
О НЕЗАВИСНОЈ ПОНУДИ
Под пуном материјалном и кривичном одговорношћу потврђујем да сам понуду у поступку јавне набавке УГЉА СУШЕНИ ЛИГНИТ комад-коцка број 01/2020, поднео независно, без договора са другим понуђачима или заинтересованим лицима.
Датум: | Потпис понуђача | |
Напомена: у случају постојања основане сумње у истинитост изјаве о независној понуди, наручулац ће одмах обавестити организацију надлежну за заштиту конкуренције. Организација надлежна за заштиту конкуренције, може понуђачу, односно заинтересованом лицу изрећи меру забране учешћа у поступку јавне набавке ако утврди да је понуђач, односно заинтересовано лице повредило конкуренцију у поступку јавне набавке у смислу ЗЈН којим се уређује заштита конкуренције. Мера забране учешћа у поступку јавне набавке може трајати до две године. Повреда конкуренције представља негативну референцу, у смислу члана 82. став 1. тачка 2) ЗЈН.
Уколико понуду подноси група понуђача, Изјава мора бити потписана од стране овлашћеног лица сваког понуђача из групе понуђача.
(ОБРАЗАЦ 5)
ОБРАЗАЦ ИЗЈАВЕ ПОНУЂАЧА О ИСПУЊЕНОСТИ ОБАВЕЗНИХ И ДОДАТНИХ УСЛОВА ЗА УЧЕШЋЕ У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ – ЧЛ. 75. И 76. ЗЈН
Под пуном материјалном и кривичном одговорношћу, као заступник понуђача, дајем следећу
И З Ј А В У
Понуђач _____________________________________________[навести назив понуђача] у поступку јавне набавке УГЉА СУШЕНИ ЛИГНИТ комад-коцка број 01/2020, испуњава све услове из чл. 75. и 76. ЗЈН, односно услове дефинисане конкурсном документацијом за предметну јавну набавку, и то:
- Понуђач је регистрован код надлежног органа, односно уписан у одговарајући регистар (чл. 75. ст. 1. тач. 1) ЗЈН);
- Понуђач и његов законски заступник нису осуђивани за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, да нису осуђивани за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре (чл. 75. ст. 1. тач. 2) ЗЈН);
- Понуђач је измирио доспеле порезе, доприносе и друге јавне дажбине у складу са прописима Републике Србије (или стране државе када има седиште на њеној територији) (чл. 75. ст. 1. тач. 4) ЗЈН);
- Понуђач је поштовао обавезе које произлазе из важећих прописа о заштити на раду, запошљавању и условима рада, заштити животне средине и нема забрану обављања делатности која је на снази у време подношења понуде за предметну јавну набавку (чл. 75. ст. 2. ЗЈН);
- Понуђач испуњава додатне услове:
- располаже неопходним финансијским и пословним капацитетом:
5.1.1. Остварени пословни приходи: најмање 3.000.000,00 динара (Позиција I Биланса успеха) у претходне три обрачунске године-збирно.
5.1.2. Пословни капацитет: најмање три купца односно наручилаца сушеног угља у претходне три године (ако се један купац односно наручилац јавља у све три године, рачуна се као број купаца односно наручилаца три)
- располаже довољним техничким и кадровским капацитетом:
5.2.1. Технички капацитет: понуђач располаже најмање са једним пословним простором ( сопственим или изнајмљеним) и са једним магацинским простором ( сопственим или изнајмљеним).
5.2.2. Кадровски капацитет: најмање 5 запослених који ће бити одговорни за извршење уговора.
Место:_____________ Понуђач:
Датум:_____________ _____________________
Напомена: Уколико понуду подноси група понуђача, Изјава мора бити потписана од стране овлашћеног лица сваког понуђача из групе понуђача, на који начин сваки понуђач из групе понуђача изјављује да испуњава обавезне услове из члана 75. став 1. тач. 1) до 4) ЗЈН, а да додатне услове испуњавају заједно.
(ОБРАЗАЦ 6)
ОБРАЗАЦ ИЗЈАВЕ ПОДИЗВОЂАЧА О ИСПУЊЕНОСТИ ОБАВЕЗНИХ УСЛОВА ЗА УЧЕШЋЕ У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ – ЧЛ. 75. ЗЈН
Под пуном материјалном и кривичном одговорношћу, као заступник подизвођача, дајем следећу
И З Ј А В У
Подизвођач _____________________________________________[навести назив подизвођача] у поступку јавне набавке УГЉА СУШЕНИ ЛИГНИТ комад-коцка број 01/2020, испуњава све услове из чл. 75. ЗЈН, односно услове дефинисане конкурсном документацијом за предметну јавну набавку, и то:
- Подизвођач је регистрован код надлежног органа, односно уписан у одговарајући регистар (чл. 75. ст. 1. тач. 1) ЗЈН);
- Подизвођач и његов законски заступник нису осуђивани за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, да нису осуђивани за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре (чл. 75. ст. 1. тач. 2) ЗЈН);
- Подизвођач је измирио доспеле порезе, доприносе и друге јавне дажбине у складу са прописима Републике Србије (или стране државе када има седиште на њеној територији) (чл. 75. ст. 1. тач. 4) ЗЈН);
- Подизвођач је поштовао обавезе које произлазе из важећих прописа о заштити на раду, запошљавању и условима рада, заштити животне средине и нема забрану обављања делатности која је на снази у време подношења понуде за предметну јавну набавку (чл. 75. ст. 2. ЗЈН).
Место:_____________ Подизвођач:
Датум:_____________ _____________________
Напомена: Уколико понуђач подноси понуду са подизвођачем, Изјава мора бити потписана од стране овлашћеног лица подизвођача.
VI МОДЕЛ УГОВОРА
УГОВОР О НАБАВЦИ УГЉА СУШЕНИ ЛИГНИТ комад-коцка
Закључен између:
Наручиоца Основна школа“Војвода Степа“
са седиштем у Липолисту, улица Карађорђева број 1, ПИБ: 100084231 Матични број: 07170246
Број рачуна: 840-276660-80 Назив банке: код Управе за Трезор,
Телефон: 015/274-788
кога заступа директор Добросав Тушановић
(у даљем тексту: Купац)
и
……………………………………………………………………………………
са седиштем у …………………………………….., улица ……………………………………, ПИБ:…………………….. Матични број: ………………………………….
Број рачуна: …………………………………….. Назив банке:………………………………..,
Телефон:……………………….Телефакс:
кога заступа………………………………………………………….
(у даљем тексту: Продавац),
Основ уговора:
ЈН Број:……………………………………………
Број и датум одлуке о додели уговора:………………………………………..
Понуда изабраног понуђача бр. ______ од………………………….
УВОДНЕ ОДРЕДБЕ
Уговорне стране сагласно констатују:
- Да је Купац на основу Закона о јавним набавкама „Сл. гласник РС“, бр. 124/2012, 14/2015 и 68/2015, спровео поступак јавне набавке мале вредности редни број 01/2020, чији је предмет набавка добара- угаљ, сушени лигнит комад-коцка, а на основу Позива објављеног на Порталу јавних набавки Управе за јавне набавке дана ____________и на интернет страници Купца дана _____________, чија Конкурсна документација и Позив за подношење понуда су саставни део овог уговора;
- Да је Продавац, на захтев Купац, у поступку јавне набавке, доставио понуду која је код Наручиоца заведена под бројем _______________од ____________2020. године.
- Да је Купац својом Одлуком о додели Уговора број ___________________од_____________2020. године прихватио понуђену цену Продавца од ____________________динара без ПДВ-а односно ___________________динара са ПДВ-ом, садржану у Понуди број ________од ____________године, која је саставни део овог уговора.
Предмет уговора
Члан 1.
Предмет уговора је набавка угља- сушени лигнит комад-коцка у количини од
90 t, за потребе ОШ“Војвода Степа“ Липолист, грејна сезона 2020/2021, а у свему према усвојеној Понуди број_________од_________2020. године, датој у поступку јавне набавке мале вредности број 01/2020 и Конкурсној документацији, која чини саставни део Уговора.
Међусобна права и обавезе
Члан 2.
Продавац се обавезује да добра која су предмет овог уговора испоручи Купцу, франко утоварно место Продавца испоручиоца у превозно средство Купца, и то сукцесивно, према захтеву Купца којим ће се прецизирати време испоруке као и количина добара коју захтева, у складу са потребама Купца.
Продавац преузима потпуну одговорност за квалитет испоручених добара из члана 1. овог уговора и обавезује се да ће у свему одговарати квалитету из Сертификата/Извештаја о испитивању квалитета који је издат од стране акредитоване лабораторије, а који је саставни део овог уговора.
Продавац се обавезује да редовно, у складу са исказаним потребама Купца, обезбеди требоване количине угља, као и да превознику, за кога се Купац определи, омогући несметан утовар и транспорт требованих количина угља.
Квантитативни и квалитативни пријем угља за сваку појединачну испоруку вршиће комисија Купца на месту пријема, у присуству представника Продавца.
Уколико Купац није задовољан квалитетом приспелог угља, дужан је да без одлагања, а најкасније у року од 72 сата од преузимања угља достави Продавцу рекламацију на квалитет испорученог угља у писаној форми, оверену и потписану од стране овлашћеног лица Купца са назначењем и описом недостатка који се рекламира и предлогом за решавање насталог проблема.
Уговорне стране су сагласне да неуредне и неблаговремено достављене рекламације Продавац неће разматрати.
Продавац је дужан да се одазове позиву Купца за утврђивање квалитета угља, провери да ли је захтев благовремен и уредан, изађе на одредиште Купца у што краћем року, и на лицу места изврши све неопходне провере и процене у циљу решавања рекламације.
У случају рекламације, Купац је дужан да угаљ истовари, изврши одвајање рекламираних количина од укупно испоручене количине и чува до коначног решења, односно договора уговорних страна о начину решавања проблема.
Купац се обавезује да испоручену робу преузме и плати на начин и у року који је предвиђен овим уговором.
Период реализације уговора је од дана закључења уговора па до 31.12.2020. године.
Цена и начин плаћања
Члан 3.
Укупна вредност добара из става 1. овог уговора износи:
_____________________динара без ПДВ-а (словима:___________________________________________________)
односно____________________________динара са ПДВ-ом, (словима:___________________________________________________), а на основу уговорених количина угља и уговорених јединичних цена, које су фиксне и неће се мењати, а прецизираних у усвојеној Понуди Продавца која са конкурсном документацијом чини саставни део овог уговора.
Изузетно, промена цене угља у току трајања уговорног периода је могућа само у случају да произвођач предметног добра изврши промену цена , али у висини промене цене код произвођача.
Плаћање уговорене цене вршиће се сукцесивно, за испоручену количину уговореног добра, авансно по испостављеној профактури.
Продавац је дужан да Купцу испостави фактуру за испоручени угаљ, и то првог наредног дана по преузимању угља ( камионског утовара).
Средство обезбеђења
Члан 4.
Продавац се обавезује да Купцу приликом закључења уговора достави, као средство обезбеђења за повраћај аванса, једну бланко соло меницу са меничним овлашћењем за корисника бланко соло менице на износ од 10% уговорене вредности без ПДВ-а и роком важења 10 дана дужим од уговореног рока за коначно извршење уговорне обавезе, копијом депо картона лица овлашћених за потписивање и потврдом пословне банке која представља доказ да је меница регистрована код Народне банке Србије, коју Наручилац може употребити у случају неиспуњења уговорених обавеза од стране Продавца.
Решавање спорова
Члан 5.
Уговорне стране су се споразумеле да ће евентуалне спорове, поводом овог уговора решавати споразумно.
У случају да се не могу сагласити о спорним питањима уговорне стране су сагласне да је за решавање спора надлежан Привредни суд у Ваљеву.
Остале одредбе
Члан 6.
Уговорне стране су сагласне да се на све што није регулисано одредбама овог уговора и Конкурсном документацијом за јавну набавку мале вредности угља, примењују одредбе Закона о облигационим односима.
Уговор ступа на снагу даном обостраног потписивања и достављањем бланко соло менице за добро извршење посла, сходно члану 4. овог уговора.
Овај уговор је сачињен у 6 (шест) истоветних примерака, од којих су 3 (три) за Купца и 3 (три) за Продавца.
У Г О В А Р А Ч И
ЗА КУПЦА ЗА ПРОДАВЦА
_______________ __________________
директор директор
Напомена:
Овај модел уговора представља садржину уговора који ће бити закључен са изабраним понуђачем, па ће наручилац, ако понуђач без оправданих разлога одбије да закључи уговор о јавној набавци, након што му је уговор додељен, Управи за јавне набавке доставити доказ негативне референце.
VII УПУТСТВО ПОНУЂАЧИМА КАКО ДА САЧИНЕ ПОНУДУ
1. ПОДАЦИ О ЈЕЗИКУ НА КОЈЕМ ПОНУДА МОРА ДА БУДЕ САСТАВЉЕНА
Понуђач подноси понуду на српском језику.
2. НАЧИН ПОДНОШЕЊА ПОНУДА
Понуђач понуду подноси непосредно или путем поште у затвореној коверти или кутији, затворену на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара.
На полеђини коверте или на кутији навести назив и адресу понуђача.
У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти је потребно назначити да се ради о групи понуђача и навести називе и адресу свих учесника у заједничкој понуди.
Понуду доставити на адресу: ОШ “Војвода Степа“ Липолист, ул. Карађорђева број 1, 15305 Липолист, са назнаком: ,,Понуда за јавну набавку добра – угаљ сушени лигнит комад-коцка, ЈН бр. 01/2020– НЕ ОТВАРАТИ”. Понуда се сматра благовременом уколико је примљена од стране наручиоца до 22.06.2020. године до 10 часова.
Наручилац ће, по пријему одређене понуде, на коверти, односно кутији у којој се понуда налази, обележити време пријема и евидентирати број и датум понуде према редоследу приспећа. Уколико је понуда достављена непосредно наручилац ће понуђачу предати потврду пријема понуде. У потврди о пријему наручилац ће навести датум и сат пријема понуде.
Понуда коју наручилац није примио у року одређеном за подношење понуда, односно која је примљена по истеку дана и сата до којег се могу понуде подносити, сматраће се неблаговременом. Неблаговремену понуду наручилац ће по окончању поступка отварања вратити неотворену понуђачу, са назнаком да је поднета неблаговремено.
Понуда мора да садржи потписан:
- Образац понуде (Образац 1);
- Образац структуре понуђене цене (Образац 2);
- Образац трошкова припреме понуде (Образац 3);
- Образац изјаве о независној понуди (Образац 4);
- Образац изјаве понуђача о испуњености услова за учешће у поступку јавне набавке – чл. 75. и 76. ЗЈН (Образац 5);
- Образац изјаве подизвођача о испуњености услова за учешће у поступку јавне набавке – чл. 75. (Образац 6), уколико понуђач подноси понуду са подизвођачем;
- Модел уговора;
- Сертификат/Извештај о испитивању квалитета угља издат од стране акредитоване лабораторије, као и копија сертификата надлежног акредитационог тела за акредитовану лабораторију.
3. ПАРТИЈЕ
Јавна набавка није обликована по партијама.
4. ПОНУДА СА ВАРИЈАНТАМА
Подношење понуде са варијантама није дозвољено.
5. НАЧИН ИЗМЕНЕ, ДОПУНЕ И ОПОЗИВА ПОНУДЕ
У року за подношење понуде понуђач може да измени, допуни или опозове своју понуду на начин који је одређен за подношење понуде.
Понуђач је дужан да јасно назначи који део понуде мења односно која документа накнадно доставља.
Измену, допуну или опозив понуде треба доставити на адресу: Основна школа“Војвода Степа“ Липолист, Карађорђева број 1, 15305 Липолист, са назнаком:
„Измена понуде за јавну набавку (добра) – УГАЉ сушени лигнит комад-коцка ЈН бр. 01/2020– НЕ ОТВАРАТИ” или
„Допуна понуде за јавну набавку (добра) – УГАЉ сушени лигнит комад-коцка, ЈН бр. 01/2020– НЕ ОТВАРАТИ” или
„Опозив понуде за јавну набавку (добра) – УГАЉ сушени лигнит комад-коцка, ЈН бр. 01/2020– НЕ ОТВАРАТИ” или
„Измена и допуна понуде за јавну набавку (добра) – УГАЉ сушени лигнит комад-коцка, ЈН бр. 01/2020– НЕ ОТВАРАТИ”.
На полеђини коверте или на кутији навести назив и адресу понуђача. У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти је потребно назначити да се ради о групи понуђача и навести називе и адресу свих учесника у заједничкој понуди.
По истеку рока за подношење понуда понуђач не може да повуче нити да мења своју понуду.
6. УЧЕСТВОВАЊЕ У ЗАЈЕДНИЧКОЈ ПОНУДИ ИЛИ КАО ПОДИЗВОЂАЧ
Понуђач може да поднесе само једну понуду.
Понуђач који је самостално поднео понуду не може истовремено да учествује у заједничкој понуди или као подизвођач, нити исто лице може учествовати у више заједничких понуда.
У Обрасцу понуде (Образац 1. у поглављу V ове конкурсне документације), понуђач наводи на који начин подноси понуду, односно да ли подноси понуду самостално, или као заједничку понуду, или подноси понуду са подизвођачем.
7. ПОНУДА СА ПОДИЗВОЂАЧЕМ
Уколико понуђач подноси понуду са подизвођачем дужан је да у Обрасцу понуде (Образац 1. у поглављу V ове конкурсне документације) наведе да понуду подноси са подизвођачем, проценат укупне вредности набавке који ће поверити подизвођачу, а који не може бити већи од 50%, као и део предмета набавке који ће извршити преко подизвођача.
Понуђач у Обрасцу понуде наводи назив и седиште подизвођача, уколико ће делимично извршење набавке поверити подизвођачу.
Уколико уговор о јавној набавци буде закључен између наручиоца и понуђача који подноси понуду са подизвођачем, тај подизвођач ће бити наведен и у уговору о јавној набавци.
Понуђач је дужан да за подизвођаче достави доказе о испуњености услова који су наведени у поглављу III конкурсне документације, у складу са Упутством како се доказује испуњеност услова (Образац 6. у поглављу V ове конкурсне документације).
Понуђач у потпуности одговара наручиоцу за извршење обавеза из поступка јавне набавке, односно извршење уговорних обавеза, без обзира на број подизвођача.
Понуђач је дужан да наручиоцу, на његов захтев, омогући приступ код подизвођача, ради утврђивања испуњености тражених услова.
8. ЗАЈЕДНИЧКА ПОНУДА
Понуду може поднети група понуђача.
Уколико понуду подноси група понуђача, саставни део заједничке понуде мора бити споразум којим се понуђачи из групе међусобно и према наручиоцу обавезују на извршење јавне набавке, а који обавезно садржи податке из члана 81. ст. 4. тач. 1) и 2) ЗЈН и то податке о:
- члану групе који ће бити носилац посла, односно који ће поднети понуду и који ће заступати групу понуђача пред наручиоцем,
- опису послова сваког од понуђача из групе понуђача у извршењу уговора
Група понуђача је дужна да достави све доказе о испуњености услова који су наведени у поглављу III ове конкурсне документације, у складу са Упутством како се доказује испуњеност услова (Образац 5. у поглављу V ове конкурсне документације).
Понуђачи из групе понуђача одговарају неограничено солидарно према наручиоцу.
Задруга може поднети понуду самостално, у своје име, а за рачун задругара или заједничку понуду у име задругара.
Ако задруга подноси понуду у своје име за обавезе из поступка јавне набавке и уговора о јавној набавци одговара задруга и задругари у складу са ЗЈНом.
Ако задруга подноси заједничку понуду у име задругара за обавезе из поступка јавне набавке и уговора о јавној набавци неограничено солидарно одговарају задругари.
9. НАЧИН И УСЛОВИ ПЛАЋАЊА, ГАРАНТНИ РОК, КАО И ДРУГЕ ОКОЛНОСТИ ОД КОЈИХ ЗАВИСИ ПРИХВАТЉИВОСТ ПОНУДЕ
9.1. Захтеви у погледу начина, рока и услова плаћања.
Плаћање уговорене цене вршиће се сукцесивно, за поручену количину уговореног добра, авансно по испостављеној профактури.
Плаћање се врши уплатом на рачун понуђача.
9.2. Захтеви у погледу рока и места испоруке добара
Испорука угља ће се вршити у седишту Понуђача или његовим организационим целинама, Франко утоварно место понуђача у превозно средство наручиоца.
Уговорена добра Понуђач испоручује Наручиоцу сукцесивно, према захтеву Наручиоца којим ће се прецизирати време испоруке као и количина добара коју захтева, у складу са потребама Наручиоца.
9.3. Захтев у погледу рока важења понуде
Рок важења понуде не може бити краћи од 30 дана од дана отварања понуда.
У случају истека рока важења понуде, наручилац је дужан да у писаном облику затражи од понуђача продужење рока важења понуде.
Понуђач који прихвати захтев за продужење рока важења понуде на може мењати понуду.
10. ВАЛУТА И НАЧИН НА КОЈИ МОРА ДА БУДЕ НАВЕДЕНА И ИЗРАЖЕНА ЦЕНА У ПОНУДИ
Цена мора бити исказана у динарима, са и без пореза на додату вредност, са урачунатим свим трошковима које понуђач има у реализацији предметне јавне набавке, с тим да ће се за оцену понуде узимати у обзир цена без пореза на додату вредност.
Цена је фиксна и не може се мењати.
Изузетно, промена цене угља у току трајања уговорног периода је могућа само у случају да произвођач предметног добра изврши промену цена , али у висини промене цене код произвођача.
Ако је у понуди исказана неуобичајено ниска цена, наручилац ће поступити у складу са чланом 92. ЗЈН.
Ако понуђена цена укључује увозну царину и друге дажбине, понуђач је дужан да тај део одвојено искаже у динарима.
11. ПОДАЦИ О ВРСТИ, САДРЖИНИ, НАЧИНУ ПОДНОШЕЊА, ВИСИНИ И РОКОВИМА ФИНАНСИЈСКОГ ОБЕЗБЕЂЕЊА ИСПУЊЕЊА ОБАВЕЗА ПОНУЂАЧА
Понуђач је дужан да Наручиоцу приликом закључења уговора достави, као средство обезбеђења за повраћај аванса, једну бланко соло меницу са меничним овлашћењем за корисника бланко соло менице на износ од 10% уговорене вредности без ПДВ-а и роком важења 10 дана дужим од уговореног рока за коначно извршење уговорне обавезе, копијом депо картона лица овлашћених за потписивање и потврдом пословне банке која представља доказ да је меница регистрована код Народне банке Србије, коју Наручилац може употребити у случају неиспуњења уговорених обавеза од стране Понуђача.
12. ЗАШТИТА ПОВЕРЉИВОСТИ ПОДАТАКА КОЈЕ НАРУЧИЛАЦ СТАВЉА ПОНУЂАЧИМА НА РАСПОЛАГАЊЕ, УКЉУЧУЈУЋИ И ЊИХОВЕ ПОДИЗВОЂАЧЕ
Предметна набавка не садржи поверљиве информације које наручилац ставља на располагање.
13. ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ ИЛИ ПОЈАШЊЕЊА У ВЕЗИ СА ПРИПРЕМАЊЕМ ПОНУДЕ
Заинтересовано лице може, у писаном облику [путем поште на адресу наручиоца ОШ“Војвода Степа“ Липолист, ул. Карађорђева број 1, 15305 Липолист, електронске поште на e–mail osvojvodastepa@gmail.com] тражити од наручиоца додатне информације или појашњења у вези са припремањем понуде, при чему може да укаже наручиоцу и на евентуално уочене недостатке и неправилности у конкурсној документацији, најкасније 5 дана пре истека рока за подношење понуде.
Наручилац ће у року од 3 (три) дана од дана пријема захтева за додатним информацијама или појашњењима конкурсне документације, одговор објавити на Порталу јавних набавки и на својој интернет страници.
Додатне информације или појашњења упућују се са напоменом „Захтев за додатним информацијама или појашњењима конкурсне документације, ЈН бр. 01/2020”.
Ако наручилац измени или допуни конкурсну документацију 8 или мање дана пре истека рока за подношење понуда, дужан је да продужи рок за подношење понуда и објави обавештење о продужењу рока за подношење понуда.
По истеку рока предвиђеног за подношење понуда наручилац не може да мења нити да допуњује конкурсну документацију.
Тражење додатних информација или појашњења у вези са припремањем понуде телефоном није дозвољено.
Комуникација у поступку јавне набавке врши се искључиво на начин одређен чланом 20. ЗЈН, и то:
– путем електронске поште или поште, као и објављивањем од стране наручиоца на Порталу јавних набавки и на својој интернет страници;
– ако је документ из поступка јавне набавке достављен од стране наручиоца или понуђача путем електронске поште, страна која је извршила достављање дужна је да од друге стране захтева да на исти начин потврди пријем тог документа, што је друга страна дужна да то и учини када је то неопходно као доказ да је извршено достављање.
15. ДОДАТНА ОБЈАШЊЕЊА ОД ПОНУЂАЧА ПОСЛЕ ОТВАРАЊА ПОНУДА И КОНТРОЛА КОД ПОНУЂАЧА ОДНОСНО ЊЕГОВОГ ПОДИЗВОЂАЧА
После отварања понуда наручилац може приликом стручне оцене понуда да у писаном облику захтева од понуђача додатна објашњења која ће му помоћи при прегледу, вредновању и упоређивању понуда, а може да врши контролу (увид) код понуђача, односно његовог подизвођача (члан 93. ЗЈН).
Уколико наручилац оцени да су потребна додатна објашњења или је потребно извршити контролу (увид) код понуђача, односно његовог подизвођача, наручилац ће понуђачу оставити примерени рок да поступи по позиву наручиоца, односно да омогући наручиоцу контролу (увид) код понуђача, као и код његовог подизвођача.
Наручилац може уз сагласност понуђача да изврши исправке рачунских грешака уочених приликом разматрања понуде по окончаном поступку отварања.
У случају разлике између јединичне и укупне цене, меродавна је јединична цена.
Ако се понуђач не сагласи са исправком рачунских грешака, наручилац ће његову понуду одбити као неприхватљиву.
16. КОРИШЋЕЊЕ ПАТЕНАТА И ОДГОВОРНОСТ ЗА ПОВРЕДУ ЗАШТИЋЕНИХ ПРАВА ИНТЕЛЕКТУАЛНЕ СВОЈИНЕ ТРЕЋИХ ЛИЦА
Накнаду за коришћење патената, као и одговорност за повреду заштићених права интелектуалне својине трећих лица, сноси понуђач.
17. НАЧИН И РОК ЗА ПОДНОШЕЊЕ ЗАХТЕВА ЗА ЗАШТИТУ ПРАВА ПОНУЂАЧА СА ДЕТАЉНИМ УПУТСТВОМ О САДРЖИНИ ПОТПУНОГ ЗАХТЕВА
Захтев за заштиту права може да поднесе понуђач, односно свако заинтересовано лице које има интерес за доделу уговора у конкретном поступку јавне набавке и који је претрпео или би могао да претрпи штету због поступања наручиоца противно одредбама овог ЗЈН.
Захтев за заштиту права подноси се наручиоцу, а копија се истовремено доставља Републичкој комисији за заштиту права у поступцима јавних набавки (у даљем тексту: Републичка комисија).
Захтев за заштиту права се доставља наручиоцу непосредно, електронском поштом на e-mail: osvojvodastepa@gmail.com или препорученом пошиљком са повратницом на адресу наручиоца.
Захтев за заштиту права може се поднети у току целог поступка јавне набавке, против сваке радње наручиоца, осим ако ЗЈН није другачије одређено. О поднетом захтеву за заштиту права наручилац обавештава све учеснике у поступку јавне набавке, односно објављује обавештење о поднетом захтеву на Порталу јавних набавки и на интернет страници наручиоца, најкасније у року од два дана од дана пријема захтева.
Захтев за заштиту права којим се оспорава врста поступка, садржина позива за подношење понуда или конкурсне документације сматраће се благовременим ако је примљен од стране наручиоца најкасније три дана пре истека рока за подношење понуда, без обзира на начин достављања и уколико је подносилац захтева у складу са чланом 63. став 2. ЗЈН указао наручиоцу на евентуалне недостатке и неправилности, а наручилац исте није отклонио.
Захтев за заштиту права којим се оспоравају радње које наручилац предузме пре истека рока за подношење понуда, а након истека рока из претходног става, сматраће се благовременим уколико је поднет најкасније до истека рока за подношење понуда.
После доношења одлуке о додели уговора из чл.108. ЗЈН или одлуке о обустави поступка јавне набавке из чл. 109. ЗЈН, рок за подношење захтева за заштиту права је пет дана од дана објављивања одлуке на Порталу јавних набавки.
Захтевом за заштиту права не могу се оспоравати радње наручиоца предузете у поступку јавне набавке ако су подносиоцу захтева били или могли бити познати разлози за његово подношење пре истека рока за подношење понуда, а подносилац захтева га није поднео пре истека тог рока.
Ако је у истом поступку јавне набавке поново поднет захтев за заштиту права од стране истог подносиоца захтева, у том захтеву се не могу оспоравати радње наручиоца за које је подносилац захтева знао или могао знати приликом подношења претходног захтева.
Захтев за заштиту права не задржава даље активности наручиоца у поступку јавне набавке у складу са одредбама члана 150. овог ЗЈН.
Захтев за заштиту права мора да садржи:
1) назив и адресу подносиоца захтева и лице за контакт;
2) назив и адресу наручиоца;
3)податке о јавној набавци која је предмет захтева, односно о одлуци наручиоца;
4) повреде прописа којима се уређује поступак јавне набавке;
5) чињенице и доказе којима се повреде доказују;
6) потврду о уплати таксе из члана 156. овог ЗЈН;
7) потпис подносиоца.
Валидан доказ о извршеној уплати таксе, у складу са Упутством о уплати таксе за подношење захтева за заштиту права Републичке комисије, објављеном на сајту Републичке комисије, у смислу члана 151. став 1. тачка 6) ЗЈН, је:
1. Потврда о извршеној уплати таксе из члана 156. ЗЈН која садржи следеће елементе:
(1) да буде издата и оверена од стране банке;
(2) да представља доказ о извршеној уплати таксе, што значи да потврда мора да садржи податак да је налог за уплату таксе, односно налог за пренос средстава реализован, као и датум извршења налога. * Републичка комисија може да изврши увид у одговарајући извод евиденционог рачуна достављеног од стране Министарства финансија – Управе за трезор и на тај начин додатно провери чињеницу да ли је налог за пренос реализован.
(3) износ таксе из члана 156. ЗЈН чија се уплата врши – 60.000 динара;
(4) број рачуна: 840-30678845-06;
(5) шифру плаћања: 153 или 253;
(6) позив на број: подаци о броју или ознаци јавне набавке поводом које се подноси захтев за заштиту права;
(7) сврха: ЗЗП; ОШ“Војвода Степа“Липолист; јавна набавка ЈН 01/2020.
(8) корисник: буџет Републике Србије;
(9) назив уплатиоца, односно назив подносиоца захтева за заштиту права за којег је извршена уплата таксе;
(10) потпис овлашћеног лица банке, или
2. Налог за уплату, први примерак, оверен потписом овлашћеног лица и печатом банке или поште, који садржи и све друге елементе из потврде о извршеној уплати таксе наведене под тачком 1, или 3. Потврда издата од стране Републике Србије, Министарства финансија, Управе за трезор, потписана и оверена печатом, која садржи све елементе из потврде о извршеној уплати таксе из тачке 1, осим оних наведених под (1) и (10), за подносиоце захтева за заштиту права који имају отворен рачун